Clicky

چندین نمونه از بهترین سم های موجود در بازار -شرکت تخصصی خدمات باغبانی سایبان سبز آریا

 چندین نمونه از بهترین سم های موجود در بازاردر ادامه بهترین سم برای گیاهان آپارتمانی که بیشترین استفاده را دارند برای شما شرح خواهیم داد:سم دیازینونسم دیازینون از جمله مواردی است که به صورت تماسی اقدام می‌ کند. سم دیازینون برای گیاهان آپارتمانی مناسب است. این سم می تواند به درون برگ های گیاه سرایت کند، ولی نمی تواند درون گیاه جا به جا شود. بنابراین می‌ توان گفت که سم دیازینون برای آفت های مکنده مناسب نیست. انواع مهم این سم شامل کرم ساقه خوار، کنه، تریپس، شته و شپشک آردآلود است. نحوه استفاده از سم دیازینون برای گیاهان آپارتمانی به این صورت است که باید طبق طبق دستورالعمل آن استفاده کرد و نباید غلظت آن اغلب از ۲ سی سی بیشتر شود.سم مالاتیوناز دیگر سم هایی موجود در بازار مالاتیون است و اغلب برای حشره‌ کش، کنه، تریپس، شته، مورچه و پشه استفاده می شود این سم به صورت تماسی، گوارشی و تدخینی عمل می کند.سم کنفیدوراین سم به راحتی جذب گیاهان می شود و می تواند در درون آنها جابجا شود. بیشتر افراد از سم کنفیدور برای برگ و آبیاری گیاهان استفاده می کنند. البته این نکته را توجه داشته باشید که این سم برای فضای بسته منزل توصیه نمی شود و باید آن را در فضای باز انجام داد.
جهت سمپاشی گیاهان آپارتمانی و فضای باز با تیم تخصصی باغبانی سایبان سبز آریا تماس بگیرید. طریقه سمپاشی گیاهان آپارتمانی و خانگیاول از هر کاری باید محیط سمپاشی آزاد باشد.داشتن انواع حشره کش، کود و خاک مخصوص گیاهان خونگیداشتن دستکش، ماسک و عینک مخصوص برای سمپاشی دور نگه داشتن افراد مسن و کودکان از محل سمپاشیتست کردن برگی از گیاه با استفاده از سمپاشیبعد از سم‌ زدایی برگ، ساقه و خاک گلدان باید گلدان را در محیط باز و دور از نور خورشید نگه دارید تا خشک شود.خودداری از سمپاشی در روز بارانی

 

تیم تخصصی سایبان سبز آریا آماده ارائه کلیه خدمات گیاهپزشکی اعم از تهیه و فروش سموم، مشاوره و شناسایی انواع افات و بیماری ها گیاهی، اعزام باغبان جهت سم پاشی درختان و سایر خدمات باغبانی می باشد.