Clicky

انواع طراحی سبک فضای سبز

انواع سبک های طراحی فضای سبز

در حالی که چندین سبک مختلف طراحی چشم انداز وجود دارد که بسیار محبوب هستند و در بسیاری از طرح های باغبانی و باغبانی استفاده می شود، آنها محدود به فهرست دقیق و انتخابی انواع و تم ها نیستند. با این حال، اکثر مردم سعی می کنند حداقل با یک موضوع شروع کنند که سبک خانه و منطقه جغرافیایی آنها را مطابقت دهد.

 

باز هم توجه داشته باشید که لیست زیر از انواع طراحی تنها یک لیست جزئی از رایج ترین باغ ها و طراحی چشم انداز است. و در حالی که پایه و اساس این سبک های طراحی به طور معمول با توجه به محل جغرافیایی یا سبک خانه، محصول نهایی محدود به تخیل است.

 

سبک مدیترانه ای

همانند بسیاری از سبک های طراحی، این موضوع فضای بسیار زیادی از گیاهان استفاده می شود که برای ایجاد آن استفاده می شود. به عنوان گونه های جدید درختان نخل و انواع مختلف گونه های مدیترانه ای که به شرایط آب و هوایی مختلف مطابقت دارند، سبک طراحی مدیترانه تبدیل به یکی از محبوب ترین تم های مورد استفاده در بسیاری از نقاط جهان می شود.

 

سبک باغ ژاپنی

در حالی که بسیاری از خانه های شرقی و ژاپنی در ایالات متحده وجود ندارد، راه شرقی و فلسفه طراحی باغ ها در دنیای غرب بسیار محبوب هستند. بنابراین برای لذت بردن از نظم و ظرافت این موضوع باغ، اکثر مردم یا تمام حیاط های خود را به آن اختصاص داده است. در اغلب موارد، آن را با نگاهی به طرح های مدرن خانه مواجه می شود.

 

باغ های چوبی

باغ های تعطیلات در اصل برای پرورش محصولات برای حمایت از خانواده ایجاد شد. با این حال، در طول زمان، آنها ظاهر و استفاده کاملا جدید را گرفته اند. در اصل، گل ها اندک بودند و یا تنها با بذر در بذر رشد می کردند. با این وجود، هرچند زمان زیادی از این سبک هنوز هم برای آشپزخانه، گیاه و باغ های سبز می سازد، آن را به نوع محبوب تر از باغ گل تبدیل کرده است.

 

طراحی چشم انداز جنوب غربی

تم و جو بسیار محبوب است که می تواند از طریق نوع دکور باغ و همچنین نوع گیاهان ایجاد شود. در حالی که اغلب در مناطق خشک مانند آریزونا و نیومکزیکو استفاده می شود، در بسیاری از نقاط جهان بسیار محبوب است. باز هم، از آنجا که بسیاری از جو برای این موضوع می تواند با دکور و hardscapes ایجاد می شود، در بسیاری از مناطق که می تواند نوع گیاهان خشک استفاده شده در این سبک طراحی، محبوب تر می شود.

 

باغ های رسمی

طراحی منظر رسمی به مقدار زیادی بر روی خطوط مستقیم و اشکال هندسی بستگی دارد. چند بار این سبک بسیار متقارن است. گیاهان مرتب و مرتب شده اند تا اثر رسمی خود را حفظ کنند.

 

سبک طراحی منظره استوایی

با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع گیاهان، این تمهیدات محوطه سازی اغلب در همان منطقه به عنوان باغ مدیترانه گروه بندی می شوند. با این حال، گیاهان به طور کلی دارای برگ های بسیار بزرگتر و گیاهان گلدار با رنگ شدید روشن هستند. شاخ و برگ ضخیم در کنار تخت های کاشت قرار می گیرد و منطقه کاشت فضایی گرمسیری را ایجاد می کند

.

شرکت مهندسی فضای سبز سایبان سبز آریا در راستای رفع نیازهای روزمره‌ شما ، خدمات باغبانی و فضای سبز رو با بهترین قیمت و کیفیت در سریع‌ ترین زمان ممکن و زیر نظر متخصصان حرفه‌ ای به شما ارائه می‌ دهد. با شرکت مهندسی و خدماتی سایبان سبز آریا می‌ توانید منزلی همیشه سبز داشته باشید.