Clicky

نکات مهم پس از خرید گیاهان آپارتمانی

 

 

 نحوه صحیح انتقال گیاه خریداری شده

  • در صورت خرید گیاه در فصل زمستان باید آن را در حین انتقال از محل خرید به داخل ساختمان از سرما مصون نگه داشت. در فصل تابستان نیز از تابش مستقیم آفتاب به گیاه جلوگیری کرد.
  • برای انتقال گیاه خریداری شده به خانه باید توجه داشته باشید که گیاه به شکل مناسب بسته بندی شده باشد.
  • در صورت انتقال گیاه خریداری شده با ماشین، بهترین شیوه آن است که آن را در جعبه‌ای قرار داد، همچنین دقت کنید که به برگ‌ها و ساقه‌های گیاه آسیب وارد نشود.

ب) مراقبت و نگهداری از گیاه تازه خریداری شده

 

 

 

  • هنگام انتقال گیاه تازه خریداری شده به خانه، نیاز است گیاه با وضعیت جدید خود سازگار شود. چند هفته اول آن را از تابش نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و نگذارید خاک گلدان و هوای اتاق خشک شود. دقت کنید که آب اضافی هم به آن داده نشود. در این موقعیت، از دست دادن یک الی دو برگ گیاه امری عادی است و بدترین کار ممکن آن است که برای انتخاب جای مناسب، جای گلدان هر بار عوض شود. بهتر است آن را در جای معتدل و دور از نور خورشید نگه داشت. بوته‌های گل دهنده گلدانی (نظیر گیاهان آزالیا، مینا و سیکلامن) که هنگام داشتن گل در زمستان خریداری می‌شوند، به مراقبت های متفاوتی نیاز دارند. باید آن‌ها را فوراً در جای دائمی خود قرار داد و تا آن جا که مقدور است به آن‌ها نور آفتاب تابش نمایید.
  • گیاه خریداری شده را تا حد امکان تمیز نگه دارید.

☘️ شرکت مهندسی و خدماتی فضای سبز سایبان سبز آریا در راستای رفع نیازهای روزمره‌ شما ، خدمات باغبانی و فضای سبز رو با بهترین قیمت و کیفیت در سریع‌ ترین زمان ممکن و زیر نظر متخصصان حرفه‌ ای به شما ارائه می‌ دهد. با شرکت مهندسی و خدماتی سایبان سبز آریا می‌ توانید منزلی همیشه سبز داشته باشید!