Clicky

اجرای عملیات باندینگ برای ۱۰۰ درصد درختان منطقه ۱۴

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا برزگر مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ در این باره گفت: به منظور کنترل همزمان انواع آفات و بیماری‌های رایج در گونه‌های مختلف گیاهان همزمان با شروع فصل بهار، این عملیات در در نقاط کانونی سطح فضای سبز منطقه آغاز شد.

وی با بیان اینکه این مهم علاوه بر استفاده حداقلی در مصرف انواع سموم، کاهش اثرات نامطلوب زیست محیطی را نیز در پی خواهد داشت، افزود: اجرای عملیات باندینگ بر روی درختانی همچون نارون، بید، صنوبر، تبریزی و کبوده در نواحی ششگانه با اولویت بندی بزرگراه‌ها، معابر اصلی و نقاط کانونی بطور صد در صد اجرا شده است.

برزگر مرادی با اشاره به اینکه این اقدامات پیشگیرانه از طریق کنترل عوامل خسارت زا (آفات و بیماری‌ها) طی یک بازه زمانی پانزده روزه در محور بزرگراه‌های بسیج، محلاتی، بلوار پاسدار گمنام، خیابان پرستار، بوستان ابیانه عملیاتی شد، یادآور شد: با تغییر فصل تمهیدات لازم در خصوص شناسایی و اجرای عملیات باندینگ همه درختان منطقه انجام شده است.

تمامی خدمات گیاهپزشکی مورد نیاز شما توسط متخصصان گروه مهندسی تما تمامی خدمات گیاهپزشکی مورد نیاز شما توسط متخصصان گروه مهندسی سایبان سبز آریا انجام خواهد شد و هر زمان که به خدمات گیاه پزشکی نیاز داشتید، به متخصصان ما اعتماد کنید. می تمامی خدمات گیاهپزشکی مورد نیاز شما توسط متخصصان گروه مهندسی سایبان سبز آریا انجام خواهد شد و هر زمان که به خدمات گیاه پزشکی نیاز داشتید، به متخصصان ما اعتماد کنید. خدمات گیاهپزشکی مورد نیاز شما توسط متخصصان گروه مهندسی سایبان سبز آریا انجام خواهد شد و هر زمان که به خدمات گیاه پزشکی نیاز داشتید، به متخصصان ما اعتماد کنید. سایبان سبز آریا انجام خواهد شد و هر زمان که به خدمات گیاه پزشکی نیاز داشتید، به متخصصان ما اعتماد کنید.